30.1.04

Me, myself and I

Muistista löytyi lista hänestä itsestään. Mukava ajatus, joten mukaellen hänen listaansa, tein saman itsestäni. Suuri osa listan asioista on sieltä suoraan (olemme kai tavallisia ihmisiä molemmat), osan poistin (jokainenhan on yksilö), osia lisäilin (sellaisia muka tärkeimpiä).

Minä...
- olen nainen, vaimo ja äiti
- en ole enää nuori, mutta en vielä vanhakaan
- omistan perheen, johon kuuluu mies ja lapsi (koululainen)
- rakastan perhettäni
- inhoan isoja haisevia koiria
- asun rivitalokodissa Rovaniemellä
- poden silloin tällöin yksinäisyyttä, mutta tuo tunne menee yleensä ohi nopeasti, sillä ...
- viihdyn omissa oloissani
- opiskelen ja teen töitä
- suunnittelen mielelläni asioita, jotka eivät koskaan toteudu
- harrastan joogaa ja kuorolaulua
- kulutan aika paljon aikaani tietokoneen ääressä
- ärsyynnyn helposti (en aina)
- lepyn helposti (useimmiten)
- koen voimakasta ahdistusta ja masennusta kausiluontoisesti
- rakastan laiskottelua, mutta poden siitä huonoa omaatuntoa
- olen iltauninen, herään aikaisin. Nukun yleensä melko vähän ja huonosti.
- pidän siivoamisesta
- juon kahvia ja teetä (yhtä aikaa ja erikseen)
- juon alkoholia kohtuullisesti
- olen kaikkiruokainen, mutta nirso
- minulla on ajokortti ja perheellämme on auto
- olen melko lyhyt ja painoindeksin mukaan alipainoinen
- olen aktiivinen pessimisti
- käytän silmälaseja
- en osaa tehdä yhtäkkisiä päätöksiä tai pysyä mielipiteessäni puolta päivää kauempaa
- seuraan telkkarista avaraa luontoa
- pidän lukemisesta
- pidän musiikista
- olen soittanut nuorempana pianoa
- inhoan popedaa, eppunormaalia, laura voutilaista ja kaija koota, whitesnakea, kitarasooloja, tangomarkkinoita, missikisoja, itsekeskeisiä ihmisiä, jotka tekevät listoja toisten kiusaksi
- olen hyvä käsitöissä
- inhoan ruoanlaittoa
- joskus olen melko kekseliäs, useimmiten en
- olen kasvattanut pitkän tukan
- en inhoa talvea
- en osaa uida kunnolla
- hyväksyn homoliitot
- en seuraa politiikkaa tai urheilua
- pelkään sotkeutuvani siimaan tai kuolevani jonkin inhottavan koppakuoriaisen pistokseen (molemmat irrationaalisia pelkoja, joiden syytä en tiedä)
- ostan vaatteita aniharvoin
- en käytä korkokenkiä
- näen usein painajaisia hyönteisistä, yleensä muurahaisista ja koppakuoriaisista jotka peittävät minut tai jonkun muun. Toisinaan myös tuhatjalkaiset ja kotilot ryömivät unissani.

Jopas tuli. Imurointi jäi kesken, kun piti tulla yhtäkkiä listaa laatimaan. Nyt riittää tämä vouhkaus.