29.1.04

Aivomyrsky

Olen ollut jo kolme päivää yliopistolla. Siinä sinänsä ei ole mitään ihmeellistä, mutta olen ollut myös luennolla. Aivan oikealla luennolla, missä siis kuunnellaan ja kirjoitetaan muistiinpanoja. Olen ollut yliaktiivinen. Päätä kivistää.

Tällä viikolla myös sosiaalinen elämäni on kokenut muutoksen. Tapasin eilen illalla ystäviäni, joita olen nähnyt viimeksi...no, viime vuonna ennen joulua. Ei siitä niin kauan ollutkaan, mutta joulu vääristää ajankäsitystä. Ystäviä pitäisi tavata useammin, kiire on aina huono tekosyy. Ystävyydestä ajattelin kirjoittaa sitten tuonnempana.

Vielä kaksi päivää luentoja jäljellä. Tämä on kivaa vaihtelua yksinäiseen puurtamiseen, mutta silti olen iloinen, ettei minun tarvitse tehdä luentosarjaan liittyvää analyysia parityönä. On hauskempaa tehdä se vain itseni kanssa, koska olen niin hyvä!

Oi tätä aivomyrskyn autuutta. Päätä kivistää...