13.10.04

Mieslässytystä II

Muuan ystäväni totesi eilisestä postauksestani, että olen liian tosikko enkä osaa ottaa miesten kohteliaisuuksi vastaan. Vai tosikko. No olkoon, mutta jos kohteliaisuus naisia kohtaan on tuollaista, mitä edeltä voitte lukea, niin kiitos ei.

Jos joku mies haluaa välttämättä olla minulle kohtelias, suosittelen vanhanaikaista tapaa. On miellyttävää, jos minulle avataan ovi, tarjotaan istuinta tai ojennetaan käsivarsi tueksi portaissa, vaikka oikeasti en sitä tarvitsisi. Naisen pitäminen yksinkertaisena, hormonien riepottelemana olentona on pahinta, mitä mies voi tehdä. Mutta minkä minä sille voin (paitsi räksyttää täällä miesten tapojen puutteesta). Omaa oksaansa siinä sahatkoon ( ja tämä on sitten vain kielikuva).
***
Joopa joo.
***
Mistä tulevat ne laulunrenkutukset, jotka alkavat yhtäkkiä soida päässä ilman mitään syytä? Tänään olen kuunnellut Maaritin Jäätelökesää aamusta asti. Olen yrittänyt antaa itselleni muitakin musiikillisia vaihtoehtoja, mutta aina se Maarit sieltä palaa. Voiko tämä jatkua päiväkausia?