2.2.04

Kuka on kukin?

Minäkin ajattelin laatia itsestäni listan. Aivan. Juuri siksi, että kaikki varmasti tunnistavat minut kadulla.

- olen nainen
- olen juuri sopivan ikäinen
- minulla on pitkät hiukset; noin 4-vuotiaana ne olivat lyhyet, koska äitini ei ehtinyt viemään minua ensimmäiselle kampaajakäynnilleni ja siksi menin sinne isän kanssa
- hiukset ja silmät ovat samanväriset (tummanruskeat)
- olen pitkä ja painoindeksin mukaan normaali
- opiskelen ja enimmäkseen pidän siitä
- teen töitä harvakseltaan ja pidän myös siitä
- haluan työskennellä yksin ja vapaasti
- asun luhtikerrostalossa, mutta oikeasti haluan 1950-luvun rintamamiestalon ja pari hehtaaria maata
- en pidä ryhmätöistä
- pidän rakentavasta keskustelusta, mutta en siitä, jos joku väittää tietävänsä millainen ihminen olen
- harrastan musiikkia, ratsastusta ja muuta liikuntaa
- luen kirjoja ja ostan mielelläni kirjoja (varsinkin alennusmyynneistä)
- kuuntelen eri musiikkigenrejä, mutta inhoan Popedaa, Eppu Normaalia, Kaija Koota, Laura Voutilaista, Tommi Läntistä ja keinotekoista rn’b:a
- pidän kengistä, myös korkokengistä
- minusta on joskus hauskaa korostaa omaa sukupuolista merkkiäni ja siksi käytän korkokenkiä
- en ole hyvä kokki, mutta karjalanpiirakat onnistuvat aina
- inhoan imurointia
- pidän talvesta
- pidän hiljaisuudesta, tuulesta ja korkeista luonnonmuodostelmista; pidän myös suurkaupungeista, koska siellä kukaan ei välitä kuka olen
- ahdistun välillä ja tunnen oloni turhaksi/tukalaksi
- olen visuaalinen ihminen, (lay out ennen kaikkea)
- katson televisiosta poliisisarjoja ja dokumentteja
- hyväksyn homoliitot ja heidän adoptio-oikeuden; kannatan tasa-arvoa kaikissa parisuhteissa
- olen pitkäpinnainen, mutta toisinaan en
- unissani olen usein hukkumassa tai juoksen karhua pakoon; kettu tai susi pelastavat minut kiperistä tilanteista (myös hukkumiselta)
- minulla on lievä tinnitus oikeassa korvassa, mutta se vaivaa vain flunssan aikana
- nukun vähän (menen myöhään nukkumaan ja herään aikaisin)
- pidän kahvista ja teestä
- en tupakoi
- minulla on kaksi kissaa

Hmm...taisin löytää itsestäni sellaisia ominaisuuksia, joita en tiennyt olevankaan. Hyödyllistä tai ei, mutta tulipahan tehtyä.