27.2.04

Kriminaali

Nyt ahdistaa todella. Ajattelin, että en kirjoita tästä mitään. En edes voi tälle asialle tänään yhtään mitään, joten pitäisi kai vain rauhoittua. Mutta kun ahdistaa! Sain päivällä postissa kirjeen käräjäoikeudelta. Olin jo odottanutkin sitä. Toisaalta olin odottanut myös ihmettä, että asia järjestyisi ihan itsestään eikä minun tarvitsisi mennä käräjöimään. Mutta mennään nyt sitten. Ensi viikolla saan toivottavasti oikeudellisia neuvoja ja jos oikein hyvin käy niin minun ei tarvitse edustaa itse itseäni oikeudessa. Siihen en kykene. En ole katsonut tarpeeksi amerikkalaisia oikeussalidraamoja. Tällä hetkellä olen varma, että häviän koko jutun ja tuskinpa olo tästä muuttuu parissa viikossa. Ja hurraa! Ei minulla ole vara maksaa mitään kuluja, jota tästä ruljanssista koituu. Pitää kai mennä pariksi viikoksi vankilaan.

Tämän minun tapauksen myötä olen menettänyt viimeisetkin luottamuksen rippeet suomalaiseen oikeusjärjestelmään. Täällä syylliset pääsevät kuin koirat veräjästä ja ”hyväveli –järjestelmä” huolehtii lopusta. Syyttömät sen sijaan leimataan kireiksi ruikuttajafeministeiksi tai periaatteenmiehiksi, jotka ottavat yhteyttä Karpon Hannuun. Olen saanut poliisilta niin huonoa ja ala-arvoista kohtelua, että jos olisin rikas niin laittaisin isot pojat asialle. Siinäpä olisi pikkupitäjän kytillä selityksen paikka.

Voi, voi. Odotan kaksi viikkoa ja katsotaan joudunko vankilaan. Sitten täytyy ottaa puhelu Karpolle