29.6.05

Osanotto

Löytyipä hyvin paljastava meemi, johon tavoistani poiketen yritän osallistua.

13 asiaa, joista pidän

- Eläimet
- Vuodenaikojen vaihtelu
- Musiikki
- Musiikin kuuntelu
- Soittaminen
- Ystävät
- Uiminen
- Ratsastus
- Aurinko
- Uuden kirjan uudet kannet ja sivut, joita kukaan ei ole vielä klähminyt likaisilla näpeillään.
- Juokseminen
- Ihmisen tuoksu
- Ananas

12 elokuvaa

- Kaikki äidistäni
- Huono kasvatus
- Motorcycle Diaries
- Cafe Bagdad

- Night on Earth
- Indiana Jones (kaikki)
- Kill Bill 1 ja 2
- Pulp Fiction
- Paistetut vihreät tomaatit
- Levoton Sussie
- Kopps
- Koirankynnen leikkaaja

11 esikuvaa

Tämä on todella hankala. Yksitoista on melko suuri määrä idoleita. Molemmat mummuni ovat niin suuria persoonia, että tuskin edes 11 sijaa riittää heitä varten.

10 fyysistä asiaa itsestäni

- Olen pitkä
- Minulla on tummanruskeat silmät
- Minulla on pitkä tukka
- Olen voimakas
- Haluaisin paremmat hauikset ja olkapäät
- Kesäisin nukun vähän
- Minulla kippuravarpaat, jotka ovat peritty ominaisuus, ei tulosta liian pienistä kengistä
- Rustoiset korvalehdet
- Kosketusherkkä niska
- Valkoiset hampaat

8 suosikki ruokaa/juomaa

- Vesi
- Vodka
- Pinaattipiiras
- Keitetyt perunat
- Aasialainen ruoka
- Kasvisruuat
- Lakritsijäätelö
- Ananas

7 ihmistä, joita haluaisit suudella

On joitakin, joita haluaisi suudella, mutta jätän asian siksi, että kuvitelmissa nämä ihmiset ovat paljon parempia suutelijoita, kuin todennäköisesti ovat oikeassa elämässä.

6 asiaa, jotka ärsyttävät

- Eläinrääkkääjät
- Kiire
- Äänekkäästi ruokaa massuttavat
- Epäjärjestys
- Puhumattomuus
- Teräsbetonin biisi ”Orjatar”, joka on jäänyt soimaan ikuisesti päähäni ja vieläpä ystäväni aviomiehen esittämänä. Sitä falsettia ei voi unohtaa...

5 asiaa, joita kosketan päivittäin

- Kissat
- Iho
- Hiukset
- Metalli
- Puu

4 tv-sarjaa, joita olen joskus katsonut

Näitä olisi enemmänkin tähän listattavaksi. Luulisi, etten ole elämäni aika ehtinyt muuta tehdä, kuin katsoa televisiota. Todellisuudessa olen ehtinyt vaikka mitä. Ennen tv-ohjelmat vain alkoivat niin aikaisin ja loppuivat viimeistään ennen iltakymmentä.Tässä vaaditut neljä.

- Sinkkuelämää
- Salaiset kansiot
- Ihmemies
- Taxi

(Tällä kertaa ulos listasta jäivät Ritari Ässä, Rimakauhua ja rakkautta, Dharma ja Greg, Frendit, Frasier, Beverly Hills, Bill Cosby Show, Hollywood Beat, Lumisen virran mies, Dallas, Lemmenlaiva...)

3 asiaa, joihin pukeudun päivittäin

- Alushousut
- Kengät
- Aamutakki

2 julkkista, joihin olen ollut ihastunut

-Matti Nykänen
- Johnny Depp

1 asia, jonka haluan kaikkien tietävän minusta

- Minulla on kaksi syntymämerkkiä. Islanti vasemmalla alaselässä ja Afrikan manner vatsassa navan yläpuolella.

1 Comments:

Blogger Inka said...

Missä ovat ne yhdeksän asiaa? Sattumalta huomasin puutteen...Mutta yhdeksän on aika huono luku, että olkoon.

9:46 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home