20.2.04

Tällä viikolla...

Maanantaina tein töitä ja harrastin kuntoilua. Kuuntelin baritonisoolon sydän väristen, niin kaunista se oli. Illalla katsoin Conan O’Brienia.

Tiistaina tein taas töitä. Opettelimme pienten pillipiiparien kanssa soittamaan duettoja. Teini-ikäisten kanssa menivät hermot, taas. He luulevat voivansa tulla ja mennä niin kuin lystäävät. Sori vaan, mutta aikataulu se on minullakin ja jotkut tulevat ajoissa tunnille! Illan olin tallilla ja katsoin Conan O’Brienia.

Keskiviikkona kävin yliopistolla. Ei mitään uutta auringon alla. Illalla olin jälleen hevostelemassa, siivosin ja katsoin Conan O’Brienia.

Torstaina olin yliopistolla; Ei edelleenkään mitään uutta. Iltapäivällä kuntoilin ja tein töitä. Kirjoitin muutaman sivun kuva-analyysia. Tekstistä uhkaa tulla liian pitkä. Olen vasta päästellyt alkuhöyryjä, enkä ole vielä edes käsitellyt analysoitavaa kuvaa ja silti sivuja on jo viisi. Täytyy silpaista jotain säästöön...Illalla en katsonut Conan O’Brienia, koska olin väsynyt ja flunssainen.

Perjantaina eli tänään päivä on vielä kesken. Kävin ostamassa ”mokkanahkaisten kenkien uudistimen”. Oli muuten kallis noinkin mitättömäksi rapsutuskapineeksi. Uudistin kenkäni ja sumuttelin niihin hengen salpaavaa suoja-ainetta. Olen imuroinut ja pessyt pyykkiä, sivuakaan en ole kirjoittanut. Illalla menen elokuviin. En tiedä, ehkä katson Conan O’Brienia.